Babymam Hastanedeki de Eser çıkmış bugün sağlık ocağında yaptırdığım da. Pazartesi benim de kontrolüm var olmadı orada tekrar yaptırayım, doktor da duruma göre yönlendirsin. Gebelik başlı başına stres, bir de böyle şeyler olunca daha bi strese giriyor insan. Teşekkür ederim cevabın için ☺️