Ozgehasan burcincim benimde 1buçuk ayim var eylülün9unda insallah😊 hamileyken çıkmazsa sonrasında çıkmaz sanırım ama arkadaşım doğum yaptı bacaklarinda catlaklarim gitti eskisinden bile güzel bacaklarim şimdi dedi hamileyken çok catlamisti ama göbeğinde kile r duruyormuş sadece
Medinemedi burcincim 37.haftada karnımın alt Kısımşarı çatladı ben hiç birşey sürmemiştim şimdi kantaron zeytinyağı falan sürüyorum ama kasıntıdan dwlireceğim
Lavanta01 Ben Neutrogena- visibly renew kullandim. Üstünde " esneklik saglayan vucut bakim kremi" diyor. 3 gunde bir falan surdum. Cok faydasini gordum. Migroslarda vardir 👍🏼