Hazaldalilar esra1907 canm braun 6020 modelini aldım e bebekten 300 tl ye indirimdeydi suan 400 tl hastanelerde kullanıldığı söyleniyor çok araştırdım hiç kötü yorum duymadım çevremde çoğu arkadasım kullanıyor 👍🏽
Bahara esra1907 canım yorumlara baktımda pahalı pahalı şeyler önermişler anlam veremedim ben e bebekten aldım 25₺ ye görümcemde onu kullanıyordu gayet güzel, e buda ölçüyor ne gerek var dünya para dökmeye anlayamadım ben 😊
Gizest esra1907 biz visio focus aldık çokta memnunuz yanlış ölçüm yapmıyor cıvalı ateş ölçerle karşılaştırdık
Evrem27 Hazaldalilar kesinlikle katılıyorum 14 aylık oğlum var kullanıyorum şuan 10 haftalık hamileym iyi ki bende onu almışım şiddetle tavsiye ederim tartışılmaz bile
Hazaldalilar esra1907 inş sürekli takip et canım zaman zaman güzel indirimler oluyor favorilere ekle ben hep öyle yapıyorum 😌
Gizest Bahara ucuz ürünler başta yanlış ölçüm yapmasa da sonradan sorun çıkarıyor. Ateş sonuçta bu tehlikeye atmak olmaz bence çocuğun sağlığı için bazı şeylere dikkat etmek lazım benim düşüncem