Fatiheren_61 2 hafta gözlem altında diyet eşliğinde düşürmeye çalıştık ama bende hala yüksek insüline başladım düşmediği için o da 2 hafta gözlem altındayım. Ama şu ki sinir, kendini germe çok etkiliyor. O yüzden diyetin faydasını göremedim. Sinirsiz günlere :)