DoraveDuru bizde 18+6 dayız kızlarımla ikiside gününden 5-6 gün ileriden gidiyorlar ama bende gebelik şekeri çıktı bu yüzden suyum biraz fazlaymış karnımda biraz hızlı büyüdü şimdi diyet yapıyorum haftaya kontrolümüz var inşallah herşey yoluna girmiştir. Ben henüz alışverişe başlamadım 6. Ayda düşünüyorum çok mu geç olur acaba🤔