Berkinesra merhaba 10 haftalık hamileyim. Dr a gidecektim lakin buradaki cildiye iyi değil. Küçük yerde yaşıyorum Dr skıntısı oluyor 😬 Şansıma.
Kendim çözüm buldum. Bebek şampuanı kullanıyorum saçlarımı kurutuyorum. Bitti şükür o ağrı. Dayanılacak gibi değildi çünkü. Yine yaşarsam başka il ya da ilçenin hastanesine gideceğim.