Arkadaşlar merhaba 5 haftalık Ken hamile olduğumu ögrendik ultrasonda kese var denildi 6 hafta gelme diğer hafta gel denildi 7 hafta gittik ancak kalp atışını ve karın ultrason onuda bebek görünmedi aynı gün başka doktora gittik orada karında gözükmesi ama vajinal muayenede çok küçük denildi 10 gün sonra tekrar gel bakalım dedik ancak 10 gün sonra karında yine görünmedi vajinal öuayenede ikiz denildi kese var ancak çok küçükler kalp atışı olmaması normal denilmiş sizce sizce bu normal mi normalde bu hafta 8.5 günümdeyim bilgisi olan yazabilir mi