Özellikle son haftalarda sürekli foruma bakar o güzel Doğum hikayelerinizi okurdum. Çok şükür ki ben de bu güzelliği yazacak duruma geldim.
Gece 4 te adet ağrısı gibi bir sancıyla uyandım. Sonrasında uyuyabilmek ne mümkün. Odaları bir bir dolaştım. Ağrılarım ara ara yokluyordu saat 7 ye kadar yavaştı sonra duş aldım ki yine burda okumuştum açılmayı arttırıyor diye. Sancılarım 10 dkda 1 e düştü saat 10.30 a kadar evde çektim. Sonrasında hastahaneye gittik. Size tavsiyem yanınızda muhakkak sizi sakinleştiren biri olsun 👌🏼 Saat 11 de doktor muayenesinde 7 cm açıklığım vardı. Doğumun çoğu bitmiş dedi doktorum. Serumla birlikte açılmamın artması için bir ilaç verdi o ilaçla birlikte sancılarım arttı. Evet tarifsiz daha önce yaşanmamış bir acıyı yaşıyorsunuz ama inanın o mutlu son her şeye değer. Serum kolumda hastahane koridorunu turluyorum, ağlıyorum, eşimin elini sıkıyorum 😬 ara ara açılmam kontrol ediliyor. O anda suya çok ihtiyaç duyuyorsunuz yanınızdaki kişi dudaklarınızı ıslatacak kadar su versin ağzınıza çok iyi geliyor 👍🏼 Velhasıl geldik doğumhane odasına çatala yattım her sancı geldiğinde ıkınmam gerektiğini söylediler. Üç denemede geldi oğluşumun sesi pat diye kucağımda buldum. O an ın tarifi yok kızlar. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Şimdi 6 günlük olduk bile. Allah yardımcınız olsun bir avazda kurtulursanız inşallah 🤲🏼