Tulay61 Kizlar 13 haftanin icindeyim o kadar halsizdim ki adim atacak halim yoktu bugun kan tahlili yaptirdim HGB degeri 8 cikti doktor cok riskli dedi ilac verddi zaten oncesinde 7 haftalik bi kaybim var cok korkuyorum var mi aranizda bu durumu atlatan
Sumeyraerva Tulay61 son aylardayim hala cekiyorum bunu hamilelik oncesinde de vardi zaten bende ilac kullaniyorum ignelerini kullandim en son 15 gun once serumda aldim suan biraz iyi gibi ama ihmal etme kontrolunu yaptir gerekirse ignesini verir zaten doktor sana o daha iyi geliyo
Bebegiiim Tulay61 Ayni durumdayim canim 34 haftalik hamileym hamilelikten oncede vardi ve hic duzelmedi kan degerim d vitaminim b12 vitaminim hep yerlerde dedi doktorum ilac kullaniyorm doguma kadar kullan dedi ve igneye basla dedi daha oncede kullandm ama hic fayda etmemis tekrar basliycam
EdaKartal Tulay61 ben atlattım gittim kan taktırdım kendime doktorumun tavsiyesiyle ve kendime geldim o kadar halsiz o kadar kötüydüm ki Allah kimseye yaşatmasın 🙏🏻
Busraoksz Sumeyraerva 32. Haftada bu sıkıntıyı yasıyorum. İlacı ıkıye cıkardı doktorum olmazsa damardan verılıyor. Et yemeye calısın faydası az da olsa olur kuru uzum ve yesıl mercımekte. En onemlısı doktor kontrollerınızı ıhmal etmemenız.
Nesli68 EdaKartal ozelde mi devlette mi yaptirdiniz kan takviyesini ozeldeyse fiyat ne kadar odediniz acaba