Yunusilan Kızlae belki size kötü morel olucam ama bende doğum hikayemi paylaşmak istiyorum. 40+3 haftada akşamdan başlayam hafif sancılarım vardı doktorum zaten o günün sabahına gün vermişti sabah kalkıp hastaneye gittik yatış işlerimi yaptık sonra doğumhaneye geçtim ilk doğumundu hiç bi bilgim yoktu oradaki kadınların çığlıklarını duyunca direk ağlamıştım sancım azdı ama korkudan ağlıyordum durmadan sonra suni sancı verdiler bi saat sonrası annemi yanıma aldılar hani derler ya anam ağladı gerçektende öyle oluyor sancılar ilerledikçe dayanılmıyacak hal alıyor çok çok kötü sancılar çektim 13 saat boyunca sancı çektim bi an sağ çıkamiyacam sandım. Kaç kere kustum hatırlamıyorum bayılacak gibi oldum çok kötüydü 😒hatsaneye gittiğimde 3 cm açıklık vardı işte en son dayanamadım epidural istedim ama o zaman 9 cm açıklığım vardı yapılmadı suniden 13 saat sonra doğum masasına aldılar doktorum geldi suyumu patlatılar iki tane hemşireyle ebe dirsekleriyle karnıma bastırdılar her sancı geldiğinde ıkınıyordum zaten son sancılar on saniye bi geliyo bi on kere çok güçlü ıkındıktan sonra doğum oldu olduğu an sanki makasla ağrılarını kesiyolar 5 dikişim vardı sonra giyinip odaya alındım. Normal doğumu herkez çekemez yapamaz pişman değilim yaptığıma sonrası rahatlıktır ama doğumhanede sorsalar dı ölürümde asla normal doğum yapmam derdim. Bi haftamın bitmesine rağmen oradaki kadınların çığlıklarını ağlama seslerini unutamadım piskolojim bozuldu gibi bişi oldu her an sesleri kulaklarımda kabus gibi bişeydi doğumhane. Şuan 20 günlük bebeğim çok şükür durumu iyi sağlıklı şuan sancı falan bişey hatırlamıyorum ama gerçekten çok zor hiç anlatıldığı gibi değil allah bütün annelerin yardımcısı olsun 😒
NurGrlek Yunusilan Allah analı babalı büyütsün benimde doğumum zordu sizi gayet iyi anlıyorum ikinciye hamileyim doğumu düşündükçe korkuyorum herkesin doğumu bir olmuyor maalesef kiminin zor kiminin kolay geçiyor
Esramese Yunusilan banada suni dedi doktor ama bnm sancilarm zatrn baya var acilmam yok 1cm sadece suni adami mahvediyo diyolr dogru demekki
haklisinesracim Yunusilan sağol kız moral oldun sezaryen istiyoruuuumm 😂😂😂 ya seninki zor geçmiş belki bütün gunahlarin dökülmüştür öyle düşün inşallah travmayi da atlatirsin devlette miydi
Kaya1902 Yunusilan benim yaşadıklarımın aynısını yaşamışsın çok zor😔dediğin gibi insanın psikolojisi bozuluyo ben 2 gece gözlerimi kapatıpta uyumadım herşey gözümün önüne geliyordu kafamda ebelerin sesleri kulağımda kendi haykırışlarım ah ah... rabbim Doğum yapacak olan herkese kolaylık versin 🙏
Livask Esramese kendinizi korkutmayın bu sizin acıya ağrıya verdiğiniz tepkiyle alakalı ben de 10 saat sancı çektim suni de verildi ama sorsanız bana böbrek taşı düşürürken çektiğim ağrının yanında hafif bir ağrıydı. Beni hiç zorlamadı sancı
Esrabrhkl Esramese ay ben suni sancı denilince hiç korkmuyorum demekki bünyeden bünyeye değişiyor ilk doğumunda da suni aldım biliyorum nasıl olduğunu zor değildi ha kolayda değildi ama sonucta doğum yani bu kolay olmaz ama şuan suni verecem deseler tamam derim korkmam bile
Badevehande Evet ya 30-40 dakikada doğurdum demiş birisi şok oldum herkeste farklı işliyor bu sistem inşallah lohusalığı sendromsuz atlatırsın canım hayırlı uğurlu olsun bebeğin💕
Yunusilan Badevehande zaten doğum anı yarım saat dikişle faln o an zor değil ki sancı perişan ediyo insanı. Sağol canım
Esramese Yunusilan zaten bebegm icin sakimca yoksa gene reddicem suniyi acilma varsa kendi sancimi istiyorm
haklisinesracim Yunusilan bi de adet sancisi gibi biraz daha agir diyolar demekki öldürecek gib8 geliyor yaa
Drryy Esramese ona sen karar vermiyorsun yani o tam olarak öyle olmuyor çocuğun kanala indiği bir dakika var o dakikada eğer kendi sancın yeterli olmazsa ki %90 olmuyor suni sancı bağlıyorlar sebebi çocuğun kanalda nefessiz kalmaması
Gamzeciks Yunusilan aynı şeyleri yaşamışız sanki kendi yazımı okudum. Allah sabrını veriyor bir şekilde. Ama bende şimdiki aklım olsa o manyaklığı çekmezdim. Direkt alın sezeryana derdim.
Gamzeciks Yunusilan aynı şeyleri yaşamışız sanki kendi yazımı okudum. Allah sabrını veriyor bir şekilde. Ama bende şimdiki aklım olsa o manyaklığı çekmezdim. Direkt alın sezeryana derdim.
Drryy Yunusilan ben 5 sene önce Doğum yaptım hala benim için büyük bir travma hamile olduğuma Doğum korkum yüzünden sevinemedim ilk 1 hafta sonra sezeryan olurum deyip kendimi rahatlattım her yiğidin harcı değil dediklerinden gerçekten çok zor gittim doğurdum çıktım diyenlere şaşıyorum
07052019 Neredeyse ilk defa gerçekçi bir normal doğum hikayesi okudum. Nedense herkes balık gibi doğurup çıkıyor. Çok geçmiş olsun, Allah bebeğinizi sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Tebrik ederim, o kadar acıya dayanabildiğiniz için 👏
Ebruliiii Aase ne güzel moral veriyosunuz . Sezeryandada karın sarkıyo sezeryan olanda aklınolan normal olur diyo .emeksiz yemek olmaz .her güzel kavuşmanın bir zorlugu olcak tabiki bakın kimse ölmedi herkesin acı eşiği farklı sezeryan olan normal diyo normal olan sezeryan 😁biz doğurmayak kalsın içerde çıkıca varsa çıkar
haklisinesracim Alarasel ya sezaryenli arkadasim var tutturdu normal dogur 1 aydir agridan uyuyamiyorum diye hepsi zor kii 😂😂😂 korkuyorum ikisinden de ben ya
Hcrr Herkesin dogum hikayesi farklı ve normal dogum nedense bukadar buyutulıyo o bagırnlar cagıranlar inan hıcbır faydası yok cunku bosuna bagrıyolar Bnde ilk kızımı norml dogum yapmıstm aynı seklde ole insanlr vardı resmen onlar psikoloji bozuyorlar ama benm doktorum odaya cıkartmstı etkilenmiyım diye ve ikinciye hamileyım ınsallj oda normal olck
haklisinesracim Hcrr ben hastanede nts odasinda gördüm resmen kadin boğazini parçaladi o nasil bagirmak anlatamam size. 3 cm di açıklığı devlet hastanesiydi özel olsa eminim sezaryene alirlardi o bagirmaya
Yunusilan Hcrr evet en çokta onlar etkiliyo girer girmez sancım olmamasına rağmen hıçkıra hıçkıra ağlamıştım