32.haftada su gelisim oldugundan yakin takip yapiliyordu. Suanda 37+3 haftaya geldik cok sukur sorunsuz..bugun cati muaynesi yapildi aciklik yok ve normal doguma uygun oldugunu soyledi.Bebegin suyu (AFI)suanda 70.....50 ve altında olduğunda bebeği almamız gerekiyor bu 1 hafta idare eder tahminimce dedı. Haftaya persembe geldiğin zaman suyuna bakar ona göre yatışını yaparız . Proses ile normal doğum deneriz olmazsa sezeryana döneriz dedi.(38+3 oluyoruz o gun)
Kendi sancim ve acilmam olmadan bu yontem ile dogum gerceklesirmi suni sanci verilecek sanirim proses dedigi sey o .. o gun detaylari anlatacagim dedi. Kilosu 3300, boy 49 cm
bilgisi olan varmi? Doktorlariniz suyu kac olursa riskli olur dedi sizlere?