TugceErsl canım bende senin gibiydim rennie verdi içemedim tadı berbattı sonra gaviscon deneyelim dedi oda etki etme di en son nane tadında pronat diye bir şurup verdi hem kendi evime aldım hem annemlerin hem kayınvalidemlerin evine koydum çantamda taşıyorum biter ne olur ne olmaz diye. Şak diye kesti gazımı acı suyumu. Doktoruna bir sor istersen sanada önerirse kullanmanı tavsiye ederim canım.