Kızlar hayırlı günler 33 haftalık hamileyim ilk ve kıızm olacak inşallah erkn doğum riski vardı rahim çökmüştü kısaalık vardı 25 mm salı günü doktorum baya toparlanmış rahim ama suyu azalmış dedi çamaşırımda su gibi şeyler var ve adet sancısı var bildiğinşz ve vajinam batıyor ayakta kalınca bebek hareket ettikçe orası sızlıyor idrar gelir gibi oluyor var mı başına gelen kontrolüm salı günü artık doktora gitmekten korkuyorum sürekli yatış veriyorlar nolue dua edin teselliye ihtiyacım var uzun oldu kusura bakmayın