Bu sayfadan aylardir besik takip ediyordum. Kral besik diye ahsap park bir modeli vardi. Son paylastiklari fotoda besik 995 tl yaziyordu. Neyse parasini ayarladim ve siparis vermek icin yazdim. 1200 tl dediler. Fotoyu attim ve 995 oldugunu soyledim. Paylasimin tarihine bakin dedi. Tamam mayista.mi ne paylasilmis ama sonrasinda fiyat guncellemesi yapmamissiniz ki son paylasim bu ve fiystini da bole yazmissiniz dedim. Ben butcemi ayarladim lutfen 1000 tl den yapin dedim. Aradan 2 3 saat gecti tekrar yazdim fiyati da kabil ettim 1200 u. Bu defa da zaten istediginiz besik stokta kalmamis dedi. Acelem yok ne zaman stoga girer dedim. Urun gelir ki gelmez mi bilmiyoruz dedi. Yahu kardesim siz magaza degilsiniz ki uretici firmasiniz fabrikasiniz uretim planinizda yok mu dedim. Bi daha cevap vermediler.
Daha sonra kuzenime instadan yazdirdim ayni besigi kuzenim sordu 1400 tl demisler ve stokta da var yazmislar. Buna guvenerek 2 gun sonra adama yeniden yazdim belki pazarlik ettim falan diye adam bana gicik.olmustur da onyuzden vermiyodur dedim. 2 gun sonra yazdim beyefendi ucreti kabul ettim ama yine de bana urunu satmamak icin elinizden geleni yapiyorsunuz neden satmiyosunuz dedim. Urun tukendi diyorum hanimefendi yazdi bi daha da yazmadi. Bence 1200 tl fiyati da bana yanlis verdiler ve bi daha da yuzleri tutup fiyati artiramadiklari icin stokta yok deyip kestirip attilar. Halbuki insan gibi bana deselerdi ki kusura bakmayin arkadas yanlis fiyat vermis fiyat bu kabil.ederseniz alalim siparisi diye kabul ederdim belki. Ya da en azindan kotu duruma dusmezlerdi musteri gozunde.
Firmayi burdan birinden duymustum takibe almistim. Memnuniyet fotolari vs cok.fazlaydi acikcasi cok guvenmistim ama boyle de saticilik esnaflik olmaz. Cok hayal kirikligina ugradim. Bu firma ila calisacaklar dikkatli olsun yaptiklari hic etik degil cunku.
Uzun oldu kusura bakmayin ama uyarmak istedim.