Bebek doğurmak normal olsun sezeryan olsun zor. Ben sezeryan oldum ama korkulacak hiçbirşey yok. Benim doğumda bebeğimi öncelikli düşündüğümden kendim için acıcak,korkacak diye düşünmedim bile. Epidural oldum bebeğin ilk ağlamasını duymak herşeye bedel. İğnenin etkisi geçince ağrılar olsada ağrı kesici veriyorlar artı ben 8 saat sonra ilk yürüyüşü yaptim ve durmadan yürüdüm ve çok hızlı iyileştim. Ağrıdan korkarsanız o kadar geç iyileşiyorsunuz. Benim oğlum kuvezde kaldı 2 gün onu göreceğim diye motive olup hem yürüdüm,hem iyileştim, durmadan sütümü sağdım ve sütüm de geldi. Annelik önceliğe bebeğinizi almak demek bence.
Şimdiden mutluluklar dilerim bebeğinizle 🤗