Rabiaaa1 tamam o demek zateb ben de ciktiktan sonra ilac kullandim kanda enfeksiyon degeei onemli benimki 16ydi hastanede yattim antibiyotik serum verdilee hamile oldugum icin yavas yavas aldim 1 serumu 24 saatte.enfeksiyon degerim dusmeye baslayinca cikardilar antibiyotik ilac kullandim.Sik sik baktirdim degerime.Yediklerime dikkat ettim.Yagli salcali seyler yemedim.Kizartmalar cikolatalar.sadece corba ictim uzun bir sure sikinti olmadi daha.