GuelGltkn 16 hafta baya büyümüş. Benim plesantam da aşadaydı ve ilk 3 ay düşük tedavisi gördüm sonra normale döndük. Şuan 33 haftalığım ve dün doktor randevumda plesantanın yukarı çıktığını öğrendim ama bebeğim ters duruyor. Doğum pozisyonuna girerse normal doğum yapıcam yoksa sezeryan 😞