Zzynpp bugün perinatoloji uzmanıyla görüştüm. İkili test yüksek çıktı dedim. Detaylıca ultrasonla bakıldı. Kalbinde küçücük delik olabileceğini söyledi. Dolaşım sistemi ile down sendromu ilişkili olduğu için nift yada nipt neyse o testten yada amniosentez önerdi. Düşük riski olduğu için amniosentez istemediğim için kan testini yaptırdım. Sonucu 15 güne çıkacak ama içim rahat ne bileyim bi pozitiflik geldi. Allaha inanıyorum ki test sonucu iyi çıkacak...