Özeli devleti bilmem de devlete gidiyorum bende. 2li de sorun yoktu, 3lüyüde yaptı ondada sorun yok şükür. Bazı, doktorlar fazla tedbirli. Bide ayda 1muayene olduğu için zaten o zamanlara denk geliyor ultrasona bakıp kan istiyo onuda aradan çıkartıyor diye düşünüyorum. 2.li 3.lü yanında ayrıca Başka kan değerlerine idrara falan da bakıyor sonuçta zararı yok bence.canınızı sıkmayın Bi sorun, olsa illa ki başka şeylere yönlendirir farklı Bi yol izlerdi