Benimde başlarda iki günde iki kat artıyordu,sonra yavaş yavaş artma hızı azaldı, internette o kadar araştırdım ki sonra dr gittim dış gebelikten korkarak, hcg 700lerdeyken kese yok ama rahim kalınlaşmaya başlamış dedi, normal gebelik gibi folik asit verdi vs. Bişey diyemeyeceğim sağlıklada ilerleyebilir tersi de olabilir değişik vakalar gördük dedi ve iki günde bir hcg ye baktırmamı istedi. Bir hafta sonra artma azalma eğrisine girdi ve kimyasal düşük oluştu. Bu arada düşük sonrası hemen hamile kaldım ve şimdilik sağlıkla ilerliyor.
Sıkıntı yapmayın araştırsanız aslında iki gün iki kat artışı şart değil belirli oran olması yeter ,birçok makale okudum bu konuda. Hcg nin artması önemli azalıyorsa sorun demek.
Bu arada ben emzirirken hamile kaldım ikisinde de yani süt hormonu değeriniz çok çok yüksek değilse önemli değil