Eşinize bile anlatmadığınız bu rahatsızlığınızı doktorunuza dile getirdiniz mi? Eğer hala anlatmadıysanız çok büyük bir hata. Boş yere mi doktorlar hastalık geçmişimizi öğrenmeye çalışıyorlar. Allah korusun bir baygınlık geçirseniz ne olacak? Eşiniz bilse en azından müdahale edenlere bilgi verir. Nedir bu yok benimle ilgili ne düşünürler takıntınız anlamıyorum. Yahu evlenmişsiniz çocuk yapmışsınız, mutlusunuz, kim ne derse desin. Eşinizden de korktuğunuzu anlıyorum bu durumda. Nasıl insanlarla evleniyorsunuz? Zorla mı evleniyor adam sizinle? Anlamıyorum. 🤦♀️