Tekaskeymenaras ssvd diye birşey var. Yapan da var. Ama biraz tehlikeli. Çoğu doktor önermiyor. Normal Doğum yaparken daha önce dikiş olan o ince zar yırtılabiliyor. Yani rahminiz yırtılabiliyor. Doktorunuza danışın derim. Benimde oğlum 30 aylık. Sezeryan oldum. Şimdi 14 haftalık hamileyim. Doktorum en geç 38 de sezeryan dedi. Risk almayalım dedi. Ssvd yi sordum. Asla önermiyorum. Hayati bir durum demişti.