Minikkbaby Kızlar Erzurum’da kadın doğuma giden var mı bu hastanede Artvin’den gelmeyi düşünüyorum da . İkili test yaptıran var mı burda kaç güne çıkıyor sonuçlar muayene ücretleri ve test ücretleri hakkında yardımcı olabilecek var mı ?
Smiyye Minikkbaby ben de oraya gidiyorum 38. Haftadayım Fatma aydının takibindeyim normalde ama şimdi izne çıktı
Ebrs Minikkbaby canim dogumumu orda yaptım cokta memnun kaldim. Dogum ücreti 2250, muayene ucretide 100 tl. Ben humeyra hanima gidiyordum. Birde muhammet bey var ikiside coj uzman isinde.
Feyza_98 Minikkbaby bende 2 hafta önce fatma hanıma gittim çok memnun kaldım bende ardahan'dan gidiyorum yol uzun ama gittiğime deydi fatma hanımı tavsiye ediyorum kesinlikle
Symgmnr Ben ağrıdan gidiyorum hümeyra hanıma. 100 lira muayene ücreti. Doğum 2250. Test ücretlerini bilmiyorum hiç test yaptırmadım genelde sağlık ocağında yaptırıp sonucu doktora götürüyorum zaman sıkıntımız oluyor test yaptırsam sonucu bekleyemem diye 😊
Minikkbaby Symgmnr sezeryan doğum mu ne zaman yaptırmıştınız acaba . Evet o doktoru bende duydum baya ama randevular doluymuş 😔 önceden almak gerek galiba
Symgmnr Minikkbaby doğum yapmadım henüz 34+2 :) aynen ben 5 gün önceden falan randevu alıyorum arayıp
Minikkbaby Ebrs Muhammet beyi bilmiyordum onu da tavsiye ediyorsanız ona gidim önce o zaman Hümeyra hanımı çok duydum o daizindeymiş aslında ona gitmek istemiştim . Artvin uzak olsa da doğumu bile yapabilirim burda doktora muayene olmak binbir türlü meziyet randevu alsan bile :(
Ebrs Minikkbaby yani ben gitmedim muhammet beye ama cok duydum, cok önerildi. Ilk humeyra hanimdan basladigim için degistirmedim doktorumu. Humeyra olmasaydi kesin muhammetle devam ederdim kontrollerime yani
Mturan Bende zeynep hanıma gidiyorum ardahandan gidip geliyorum 3.5saat yol inş dogumda bu mesafe sorun olmaz🤷♀️🤷♀️@
Mevaninannesiii Minikkbaby canm ben gidiyordm zeynep hanıma muaynesi 90₺ testleri yaptırmadım. Detaylıyı da neenehatunda yaptrdm ücretsiz 🤗
Minikkbaby Ebrs Hümeyra hanım yok diye Fatma hanıma gidicem bakalım onu da yazmışlar diğer postta baya umarım memnun kalırım