Deletedmom133 Iyisi diye aldım ama 4 seferdi kakayi dışına çıkardı bu sorunu yaşayan vardı molfixe döneceğim sanırım onda böyle bir sorun yaşamamıştım
Haribo42 Deletedmom133 ben molfix pure soft serisini aldim daha dogum yapmadim tabi ama happykids e giris yaptim orda baktim kullananlar asiri derecede memnun.. 2 paket aldm ins begenirim .. bide bez tasirmiyosa ve tasirmaya basliyosa kuculuyo olabilirmis
Serpilsaltikalp Deletedmom133 bence her bez her bebeğe iyi gelmiyor. Kaka dışarı çıkıyorsa sizin için ideal değildir. Benimde oğlumda molfix kakayı dışarı veriyor sleepy pişik yapıyor. Ama prima hiç sorun çıkarmadı. Primadan memnun kalmayan da çok gördüm. Bez olayı denenip karar verilmeli bence
guler27smsk_ Deletedmom133 bende kullandım kızım var bir yasında ona kullanıyordum çok memnun dum yeni doğan oğluma aldım hiç memnun kalmadım günde 15 kat elbise degisiyordum sanki bez bağlamamışım gibi resmen çisi çıkıyordu
ebrarmom08 Deletedmom133 evet bizdede aynisi oldu 2 3 seferdir. Numarasimi kucuk geldiki diye dusunmustum bende
zorkadin53 Mühendisinoğlu arastirmalarina göre en iyisi molfix canım bende ondan kullanılan bildiğinden şaşma sende
Deletedmom133 zorkadin53 sleepy de iyiydi bana 1 paket hediye geldi yok sleepy kullanıyordum bakalım gene molfix aldım bakalım deneyeceğiz 😂
Serpilsaltikalp Haribo42 canım küçük gelmesede taşırma oluyor. 30 aylık tecrübeliyim. Daha Doğum yapmadıysanız çok fazla alıp stok yapmayın derim. Her bez her bebeğe iyi gelmiyor çünkü.
Deletedmom133 Serpilsaltikalp hediye gelen 1 paket kullandım kendi bezim sleepy e başladım 4 seferdir bu sorun olunca her kakada değil ama 25gu de4 sefer bu sorun oldu 🙃deneye deneye doğruyu bulacagiz
Haribo42 Serpilsaltikalp ya tabiki oyle denemek lazim oyle stok yapmadim aslinda toplu alisveriste 2 paket aldim sadece 90 tane oluyor galiba hepsi ama ilk dogdugunda hemen bitiyomus o :)) sonra beğenirsem yine aynısını alıcam beğenmessem sleepy denicemm.
Serpilsaltikalp Haribo42 aynen. İlk zamanlar daha sık değiştiriliyor altı. 15 güne elinizdekiler biter 😁. Stok yapmayın ama. Ne olur ne olmaz. Belki iyi gelmez falan.
Gonca0881 Deletedmom133 sleepy kadar berbat bi bez kullanmadım ben pişik yapması da cabası prima da gereksiz pahalı başka marka kullanmadım ama bim bezine başladım şuanlık on numara benim oğlumu pişik yapmadı taşma da yok ve çok uygun
Deletedmom133 Gonca0881 memnun olan çok var bize yaramadı 4 sefer kaka çıktı 25 günde onun harici pisikte yapmadı emiciligi güzel aslında
Guulseeen Deletedmom133 bizdede pişik yaptı bende goona geçtim cok memnunun ne sızma ne pişik yumuşacık oh mis 👌🏻😂
ebrarmom08 Deletedmom133 biz 1 paket bitirdik 2 nciye gectik fakat suan elimizde 1 paket daha 1 numara var esim fazla almis insallah elimozde patlamaz 🤤
Gunes05 Sleepy aldım çişi sızdırıyor ve pişik yapıyor. Eşim Canped almış çiş ve kakayı sızdırmadı o daha güzel geldi bana
Guulseeen Deletedmom133 goon bulmak sıkıntı marketlerde kolayca olmuyo ama bır gun goondan vazgecersem molfixi denerim sanırım