Bir ömür yaşıyoruz ve herkesin rüyası kendine hastır. Bazı insanlar ne görse birebir yaşarken bazı insanlar gördüğünün tersini yaşar. Kendi rüyanızı ancak kendiniz yorumlayabilirsiniz. Ben rüyamda bebeğimi ultrasonda gördüm ayaklarıyla kendini ittirerek zıplatıyordu ve cinsiyeti gördüm erkekti. Bi sonraki kontrolde aynı şekilde doktor dedi bak zıplıyor ayaklarıyla kendini ittiriyordu ve cinsiyeti erkek. 😊 Allah hepimize sağlıkla kucaklamayı nasip etsin yavrularımızı. 🤲🏻🤲🏻