Arkadaşlar merhaba 26+2 hamileyim. Dün akşam fena halde bacak ve bilek ağrım vardı. Gece de kramplar ve ağrılar devam etti. Bu arada ağrı ve kramp sadece sağ tarafımda. Doktorum magnezyum verdi onu kullandım fakat Bi işe yaramadı acaba ne gibi Bi çözüm bulabilirim. Gece uyutmadı beni ağrı ve kramplar. Lütfen Bi bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.