Samurayy Arastirmalarima gore hamilelerin atesi yumurtlama gununden itibaren eger hamileyse ates dusmezmis 36.7 uzerinde olurmus yani ne kadar dogru bilemiyorum Bu ay hamile oldugunu ogrenip atesini olcen var mi varsa kac derece atesiniz ?
Samurayy deletedmom472 gecen ay bu zmanlar atesim 36.03 tu bu aralarda 36.07 havalar sicak mi ne ondanmidir nedir😁 eger dogru biseyse adetim uc gun sonra bakicam artik bilimsel acidan kanitlanmis olcam her sey meraktan pek umudum yok ama allahtanda ümit kesilmez 😊
ManolyaZorAltun Samurayy benim de adetime 5 gün var ölçtüm merak esip 36.8 hasta olcam herhal ya da çok sıcak 😂
Samurayy Sinemksk benim bildigim kadariyla ve arastirdigim kadariylada yumurtlamadan sonra ates cikiyormus bende sizin bikdiginiz gibi biliyordum sonradan bu sekilde oldugunu ogrendim 🤨
Samurayy Saka gibi cift cizgi 😂😂😂😂 hamilemiyim diyenler hemen birer ates olcer kapin sbahtan atesinizi olcun 😁