39+4ta nts de sancım çıktı ara ara yokluyo da hayırlısıyla doğum görünüyo yakınlarda inş
Elifertan darısı başımıza inşallah tık Yok bizde
Medine55 valla cnm bnmde öyleydi düne kadar gece ağrılarım başladı gelip gidiyo