Selammmm olsunnn.35+2 yiz bebegin basının biraz asagıda olması sebebiyle doktorum catı muayenesi yapacagını söyledi.Ben tabi burda okuduklarımdan dolayı biraz cekindim.Doktorum kasma sakin ol dedi.1 dakika falan sürdü.Inanın kızlar iliskide bile daha cok acıyordu.Hicbir sıkıntı olmadı.Doktor tamam dedi ben hala bakıyorum bitti mi bu kadar mıydı diye 😁Yani korkulacak hicbisey yok.Rahat olun.Iliskiye girebiliyorsaniz catı muayenesi olursunuz😊