Kızlar 39. Haftadayım. Son iki haftaya kadar bir şey yoktu ama birden çatlakların çoğaldı ve her geçen gün büyüyor. 15 kilo aldım toplam ama acayip moralim bozuk. Nasıl düzelir nasıl geçer. Etrafındakilere soruyorum sizin geçtiğidoğumdan sonra diye şansıma kimsenin çatlamamış. Bunun sonradan var mı bir çaresi yoksa kalıcı mı ? Yara onarıcı kremler kullansam olur mu daha önce yaşayan var mı ?