Mlkkrnlkoglu canm 18. Haftaya kde hic bi tahlil yapmayan gereksz doktor yuzunden enfeksyndan bebegimi kaybetme derecesine gelmisim. Oneri uzeribe tesadufen o hafta baska doktora gittgmde anlasldi cok yuksek miktarda ve bebegimde bende buyuk riskdeymisim cok sukur hastaneye yattm sabaha kadat serum verdiler 3 tane fitil kullandm onu atlattm daha sonra hafif tekrarladi onun icinde doktorum tek kullanmlik suda cozulen antibiyotik ve 3 gunluk fitil verdi onunla atlattm erken fark edildignde korkma cok fazla deglse zaten sana bol su ic enfeksyonu atarsn der eger suyla atlmcak derecedyse oda cok yuksk olmuyo genelde tek kullanmlik antibiyotik verir. Ama dikkat et erken doguma filan sebep olur diyolar Allah korusun. Benm gittigm doktor yuzunden nerden baksn 2 ay kadar enfeksynla yasamisim bebegimi Rabbim korumus gene 😔😔