Her ilaç kendı çapında risklidir, uc ay kullandım sonra ONYZD e gectım hemen hemen aynılar tek fark zofer i su ıle ıcıyosun ONYZD ıse dil altı. Doktorum kullanmamda bır sakınca gormedı kı gonul rahatlıgıyla ıcıyorum. 32 haftalık olduk bıle. Zaten mecbur kalınmasa içilmez ama benım gbı yatak doseklık kotu ve kılo vereceksenız sureklı tabıkıde ıcın. Mide bulantısı da azımsanacak bır olay degıl yemek yıyemedıkce bebegınız gelısmeyecek. O kotu halıme bıdaha donmektense on gunluk ılaca o parayı verırım ayakta kalırım hıc degılse. Olsa bişi benım bebegıme olurdu emın olun bundan.