Tayseyildirim Kızlar bugün kontrolüm vardi doktor alttan muayneyle kanala yakınlığa bakti 25 dedi. Sanırım 25 de sınırmış. Bu durumda olanlar ya da bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ? Ne yapmam gerekiyor.? Önerileriniz nedir
PrenssAnnesiiii Tayseyildirim bnmde 25di uzandıkca dinlendikçe artıyor bu bi erken doğum riskidir dikkat et ve yürüme fazla uzan uzar rahim ağzın a haftalıksn
R_abia Tayseyildirim benim 13 mmdi 23. Haftamda çok riskliydi bebeğin su kesesi sarkmıştı acil serklaj oldum kısalık açılma hunilişme vardı ama sadece rahim ağzı kısalığı bol istirahatla yükselebiliyor bol bol yatın mümkün olduğunca bi iş yapmayın ki kısalma ilerlemesin çünkü haftanız serklaj haftaısnıda geçmiş
Mervednr Tayseyildirim kaçıncı haftadasın canım? Ben 26. Haftada 27 mm di 30. Haftadayım en son 24 mm di yatıyorum sürekli erken doğum riskimiz var
Ozican Tayseyildirim benim de 24 dü şuan salı günü ölçtüler 35 olmuş çok şükür.Ama sadece dinlenmek bu işin çözümü ben sadece tuvalete kalktım.Progestanı da fitil olarak kullanıyorum.Doktor bol sıvı alıp dinleneceksin dedi.Ben eğilmiyorum bile yere.
Sahtemelek Doktorumda aynısını dedi bana 25 mm sınırda dedi progestan fitil verdi 1 haftadır kullanıyorum haftaya tekrar ölçücek doktorum düzelmiş mi diye eğer düzelmesse dikiş atarız dedi
Edaahs Sahtemelek benimki de 22 progestan kullanıyorum 36 haftaya kadar kullanıcaz dedi ilk başlarda dikilebilri diyodu ama sonra gerek kalmadı kullandıkca
esra1907 Tayseyildirim bol bol dinlen canım sadece wc ye kalk çok işe yarıyor ve Progestan verdiyse onu hiç aksatma