Efecik Ozlemtoprak2307 31. Haftada vardı kullanıyorum ama fitil olarak kullanıyorum ben 35. Haftama giriyorum yarın kontrolüm var birakicaz kullanmayı artık
Cerenylmzz Ozlemtoprak2307 yaaa başkası bana soruyor ben onu cevaplıyorum sürekli sana yazıyorum gibi olmuş kusura bakma 🙈 17+0 olduk rahim boyum 30 olmuştu en son bidahaki muayenem 1 ay sonra şuan Allah’a emanetiz bilmiyorum o yüzden canım 😍🙏🏻
Znmth Tekaskeymenaras benim hiç kanamam lekelenmem olmadı 5. Haftamda kan testinde progesteron düşük çıktı diye verdi günde iki defa şuan 11 deyim bıraktım açıkcası ama doğru mu yaptım bilmiyorum ama dediğim gibi hiç lekelenmem dahi olmadı
turkan08_ Ozlemtoprak2307 Geçmiş olsun 2. Gebeliğimde yani suan 34 haftaya kadar kullandım sabah akşam. Şimdi 38 haftadayım
Esra7814 Ozlemtoprak2307 7 haftalık Ken kullandım ağızdan aldm çok baş dönmesi yaptı vajina dan al dedi doktor sonra lekelenmem kesildi zaten bıraktm 4 tane flan kullanmısımdr en fazla vajinadn kullan bırak oraya o alıyor içine birşey olmuyor canm
Hnfe Ozlemtoprak2307 endolu 3 fun kullanil bitaktim progestanin12 den 18.haftaya kadar kullandm.cok sükür riskim.gecti
ikimelekannesi___ Ozlemtoprak2307 valla canım ben kullandım hem ilk üç ayında hem son iç atımda hem hap hem fitil hemde iğne olan şekillerde kullandım allahın izniyle hiçbirşey olmuyor doktorun tavsiye ettiği şekild e kullan doktor bırak dediği zaman da bırak hiçbirşey olmaz
Muge_Ert Hiç korkmana gerek yok tatlım bendede kese üstünde hafif kanama gördüğü için vermişti. 1 ay kullandım ama çok şükür şimdi gayet iyiyiz😊Hamilelik hormonu olduğu için keseyi ve rahim duvarını kuvvetlendiriyor.
Dryl Ozlemtoprak2307 bende 17 haftalık gebeyim. Başında kanamam olduğu için doktor verdi. 5. Haftadan beri kullanıyorum. Bu ilacın bir zararı yok progestoron hormonunu destekliyor. Düşük olmasını engelliyo. Ağızdan yada vajinadan kullanılıyor. Ben vajinadan kullanıyorum. Daha etkili olduğunu söyledi doktor.