Selam hanımlar Ankilozan spondilit (omurga romatizması)hastası olup da,normal doğum yapanlar var mı aranızda? Bir kaç doktora gittim ve bazı ebelere sordum,bir kısmı yüksek ihtimal olmaz dediler içlerinden sadece 2 tane doktor olabilir dedi.Aranizda bu rahatsızlığı olup normal doğum yapmış olan varsa , yazabilir mi acaba ?