@ebrarebrar benim de 19 haftalık görünüyor bebeğim normalde 22 olması gerekiyordu. Şükret canım 😀 ben son adet tarihimin düzeltilmesi gerektiğini düşünüyorum ama nasip yarın doktoruma söyleyecem bakalım. Polikistik overliyim geç döllenme filan hiç bahsetmedi doktorlarım ben soracam artık. Çok az bi fark seninki inşallah çabucak kapanır aradaki fark 🙏