bezelyecik ben Jimer Hastanesi Selim Akgün’e gidiorum , ikinci doğumum olacak kendisinden, çok memnunum , ve hep kendi telefonundan ulaşıyorum , gebe olmadığım zamanlarda bile kafama bişey takılıp sorma gereksimi duyduğumda hep cevap vermişti bana , gayet ilgili, soğukkanlı , insanı telaşa sokmayan bir yaklaşımı var , buda seni rahatlatıo ve hiç panik olmuosun , hamileliği bi hastalıkmış gibi bir psikolojiye girmiosun.