Kızlar merhaba bu uygulamayı yeni öğrendim size bir şey sorucam benim 1 aydan beri belim hafif ağrıyor karnım kaşınıyor sürekli bi halsiZim uykum varmış gibi sık idrara çıkıyorum başım dönüyor üstüne üslük çok hafif ağrıyor sol kasığıma ağrı giriyor ve sabahları midem bulanıyor iştahım acıldı adet günüme 1 hafta var geçen ay adet oldum bu durumdan dolayı gebelikten süphelenip gidip gebelik testi alıp yaptım bi çokkez fakat hepsi negatif çıktı dün doktora gittim bu şikayetleri anlattım doktor ultrasonla baktı yumurtlama olmuş falan gibi şeyler dedi sonra benden kan tahlili ve idrar tahlili istedi sizce gebe olma ihtimalim var mıdır yoksa farklı bir durum mudur yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim