Meril_Tezel Merhaba 6 haftalık hamileyim ve hastane arayışı içerisindeyim. Sefaköyde oturuyorum sefaköy medipole giden var mıdır? Orada ki Dr.Pelin Ergenekon için 80 tane yorum yapılmış 80 tanesi de olumluydu. Bilgisi olanlar yazabilir mi ?
Esrayusuf Meril_Tezel bnde aynı senin gibi Pelin hanımın yorumuna göre ona başladım ilkte çok ilgili sonrasında kürtaj oldum kürtajımı o yaptı gayet iyi başarılı işlem yaptı ama sonradan hiç ilgilenmedi bende onu bıraktım Halkalı kent hastanesi doktor Zerrin Karabulut var ona başladım onunda geçmişi çok iyi ve üç aydır gidiyorum tekrardan gebelik düşünüyorum ama pcos vardı
Esrayusuf Meril_Tezel pcos vardı işte dediğim gibi bana sadece folik asit verdi gönderdi üç ay sonra gel dedi ne hormon testi istedi ne birşey sonra devlete gittim hormon testlerimi istedi doktor en son halkalıya geldik oradaki doktor çok bilgili hemen yumurta takibi yaptı ve yumurtan kendi çatlamıyor kalitesiz dedi bu ay çatlatma iğnesi vuruldum bekliyorum ayrıca ilk düşüğümde genetik test yaptırdım pıhtılaşmam çıktı Pelin hanım birşey olmaZ dedi bu halkalıdan Zerrin hanım şimdi coraspine başla gebelik olunca iğneye başlayacağız dedi
Kartanesii Meril_Tezel pelin hanım geçen kanamam vardı gittim kabul etmedi beni başkasına yönlendir dedi sekretere