Balbebek Kızlar dunden beri az az kahve akıntı gelıyodu peceteye az önce yıne kahve burdaki tabırle sümüksü bi şey geldi nişan mıdır ki 🙄 kan renginde degıl ama.. hafifte sancılarım var dunden beri
Damla6606 Balbebek nişanın gelmiş canım hayırlı olsun :) sancılarını evde karşıla hemen doktora gitme bence
cydagclu Balbebek sakin sancin tutmadan gitme valla ben acilmam direk yattis yapilsin dediler anami aglattilar sanciyi az evde cek oyle git
Balbebek Damla6606 bu saatten sonra sancım yogunlaşır dimi çarşamba günü hiç açılmam yoktu bi degısıklık oldu mu acaba merak içindeyim🙄
Damla6606 Balbebek sıcak bi duş al ve evde yapabilcen bütün sporları dene kiminin hemen yogunlaşır kiminin günler alır sancının gelmesi düzene binmesini bekle dakika tut
Esramese Balbebek bendede seffaf geldi nisan kansz lekesz onu soyledm hemen sancima bakti aciklk muanesine yolladi biz hissetmesekte cihazda cikan sancilara gore hareket ediyolr gt doktoruna pazarteside doguma alacak suni ile
bebekteyaparimkariyerde Balbebek ay nişanın gelmiş hadi hayırlısı sakin ol kendini çok yormadan spor yap sana güveniyoruz.sağlıkla kavuş bebeğinr