13 haftalık hamileyim ama 2 gündür belimde ve kasıklarımda ağrım oluyor sanki adet olucakmışım gibi 1 hafta önce doktora gittiğimde rahim ağzı kısalığım vardı 25 mm doktorum progestan fitil kullanmamı söyledi onu kullanıyorum ama ağrılarımın böyle olması bu haftalarda normal mi acaba?