Ebrarebru Kizlar icime hep kiz dogdu benim cinsiyet ama hayrlisi once hep kiz hissetim hissedip boyle kozi yada erkegi olan oldumi 😊
Gamzeliim38 Ebrarebru Evet ben hamile kaldığımdan beri hep erkek hissettim erkek oldu Hamile kalmadan önce de rüyalarımda hep erkek bebegim olacağını görürdüm
Pinkbabe Ebrarebru Benim çok kiz istememe rağmen erkek doğuyordu içime çok istiyorum kizim olsun o yüzden erkek olacak diyordum hep ama 12+1 de minik kızımız gösterdi bize kendini 🌸💗 Cok şükür 21+1 olduk canim senin de gönlündeki olsun inşallah kaç haftaliksin
Ftmemne Ebrarebru benim bir kızım bir oğlum var çok şükür 😍 ama 3. Hamileliğimde hep erkek hissettim ancak kız 😍 hala rüyalarımda erkek görüyorum 😂😂 neden bilmiyorum.
Kumru82 Bende rüyalarimda hep erkek gördüm tersi olurmus derler dedim ama sölerken kızım olacak Allah izin verirse
Ebrarebru Bende hep kiz hissetim arkadaslar ruyamds hep kiz gordum ama iki doktorum erkege benzetti ama emin degiliz dedi 13 hafta cok erken bazen cikintilar olabliyor dedi
duygudorukbade Ebrarebru ayni durumdayim 2 doktor erkege benziyo dedi ama icim hep kiz diyor sanki bilmiyorum saglikli olsunlar insallah bende 13 haftaligim🤰🏼
NihanMine Ebrarebru 2 defa rüyam da gördüm kızım olduğunu adını bile seslendim ara da karnımı severken hep kızım diye çıktı ağızımdan ve kızım olucak inşallah 😁😍
Seymanur0707 Ebrarebru benimde ilk bebeğimde kız hissettim hissetmekte değil emindim kızım olcak diyodum çok şükür 3 yaşında bi prensesim var❤️