Bebegiiim YagmurOz Kızz masaAllahh seninki baya iyi kilosu bizede soylede ne yiyorsan bende yiyeyim 😆😆 Sağlıkla dogar InsaAllah
Bebegiiim Ades34 Gayet iyi seninde kuzum bize 33+6 da 2569 dedi doktorumuz InsaAllah doguma kadar bi 3 kilo olur galiba
YagmurOz Bebegiiim Teşekkür ederim canım 36+6 3350gr tontişim🤭🤭 açıkçası ben son zamanlarda normal yiyorum dikkat etmeye çalışıyorum abartmadan sadece bol bol meyve yedim son bir kaç aydır özellikle bir şey yapmadım 😊
Ades34 Bebegiiim Sizin de çok az değil bence son haftalarda da sanırım daha hızlı kilo alımı oluyomuş 3 kesin olur ☺️
nohutkizinannesi Benim 33 haftada 1918gr az buluyorum burdakilere bakınca ama doktorum iyi dedi. Varmi benimle aynı durumda olan sonraki haftalarda artış nasıldı
Bebegiiim nohutkizinannesi Canim doktorun iyi dediyse demekki bi sorun yok InsaAllah . Ama yine icin rahat etmiyorsa bol bol meyve sebze yemeyi dene onlar bebege kilo aldiriyor . Ayriyeten tahin pekmez kaşar muz ve kuruyemis cok önemli bunlari.mutlaka dene
Elcnekc nohutkizinannesi benim bebeğim 2 kiloydu malesef doktorumuz beğenmedi inş doğuma kadar 3 olurlar canım
sydtns nohutkizinannesi valla az bulma 1750 ydi benim o haftada 36 oldu 2480 daha yeni ama normal çok takılma kilolara
Bsradker nohutkizinannesi bende okudukca moralim bozuluyo buradakileri 30. Haftada 1354 gr di su an 32. Haftadayim yarin tekrar gidicem kontrole ins kilo almis olur 😑
Bebegiiim Zeyy_nepp acaba gercekten dogrumu bi kilolar cok merak ediyorm ultrasyon fazla gosteriyor en az -500 diyorlar ama insaAllah oyle degildir