duyguahsen123 Kızlar merhabalar tatlı annişler . Anniş adayları. 🤗 32+4 günlüğüz uyuyamıyorum geceleri karnımda ağrılar oluyorrr. Bana bi yöntem gösterirmisiniz rahat uyuyanınız varsa. Başımın ağrısından öldüm. Sabahları geceleri zindan oldu şimdiden 😰
Hanife5334 duyguahsen123 canım bende 32+4 um hamile yastığı aldım u şeklinde olanlardan onunla biraz rahat ettim onu deneyebilirsin nete hamile yastığı diye yaz çeşitleri çıkıyor
Haribo42 duyguahsen123 haftamiz ve gunumuz aynii canimm https://youtu.be/cAVEpe2tsqY bu linte yattigi gibi yatiyorumm
Ndd duyguahsen123 ben koltukta uyuyabiliyorum bir bacagımı koltugun üstüne atıyorum karnımın altınada destekleyıcı bır şey koyuyorum yada koltuga dayıyorum. Bu haftalardan sonra rahat uyku yok zaten 😂
Esramese duyguahsen123 bende uyuyamadm hic kendimi avuttum rabbimn bi hikmeti demekki vucut boyle alisiyor uykusuzluga diye ama doguma 1haftam var karnim asagi indi inan sanki hamile degilmiscesine fena uyuyorm
duyguahsen123 Haribo42 ya böyle uyumayı denedim de karnım sağa yatınca sağa düşüyor ağrıyor sola yatınca sola düşüyor ağrıyor belime yastık karnımın altına yastık koyuyorum olmuyor nefesim kesiliyor
Haribo42 ozgurhayalim uykuya dalana kdr ben biraz zorlàiyorum sonra bende fark etmiyorum ama gece bi kalkiyorumki sirt ustuyum ben karnim kasiliyo onu engelleyemiyotum
eymen08arass duyguahsen123 aynen bende öyle hiç bi şekilde olmuyor bıraktım artık koltuğa yaslanip dik uyuyom boynum başım ağrıyor bu sefer de ama napilirki başka
Fatma1663 Son haftalarda aslında uykusuzluk bebeğin gelişine hazırlık. Çünkü doğduktan sonra hep uykusuz kalacaksınız 😊 benim oğlum 9 aylık hala uyku sorunu yasıyoruz üstelik 21 haftalıkta hamileyim 😊
duyguahsen123 Esramese keşke bende uyuyan hamilelerden olsam :/ benim karnım aşağıda zaten yani belki ondan bu kadar zorlanıyorum.
Ozgehasan duyguahsen123 bende 32+5im uyuyabiliyirum ama gece çok sık uyanıyorum baş ağrım ve bacak agrilarim var saçlarımn dipleri felaket açıyor neden bilmiyorum
duyguahsen123 eymen08arass sıkıntı yapmaya başladı uykusuzluk bende agresif oluyorum uykumu alamyınca
duyguahsen123 Haribo42 aynen benimkide kasılıyor. Gece defalarca kez uyanıyorum. Ama bu aylarda bu kadar ağrı normalmi çok merak ediyorum
Fatma1663 duyguahsen123 evet başta zorlanacağım biraz fakat okul öncesi öğretmeniyim biri 3 diğeri 4 yasına geldiğinde ikisini alıp okula gideceğim 😊