Bafan1_ Sezeryan doğumda genel anestezimi spinal mi önerirsiniz. Spinalde amelıyat esnasında acı hissediliyormu acaba
Mucizeemm Bafan1_ spinal oldum ben hiç hissetmedim canım sadece bebeği çekerken hissettim ama o da acı değildi
GuelGltkn Bafan1_ bence spinal bebegini sana verdikleri ani yasamak istiyosan genelde uyuyosun hic bisey anlamicaksin
Fatiheren_61 Bafan1_ ben ilk ten tene temas için spinal olmayı düşünüyorum.ilk ben görmek istiyorum 😀.ilk hamileliğimde genel olmuştum
Deniziimmm Bafan1_ sipinal derim başka bişey demem ne acı ne bişey o duygu tarifi imkansız diyebilirim aradan 15 yıl geçti hala unutmadım o anı şimdi ikinci bebiş inş ve yine sipinal olucam.. 😊🌸
Ncydmr Oglumda genel oldum 4 yıl oluyor şimdi kizimda da genel olacam spinale cesaret edemem siye düşünüyorum 🙈
swetty Genelde uyanınca anestezi etkisi zor geçiyormuş bulantı oluyormuş spinali öneriyolar kendine daha iyi gelip bebekle ve kendinle ilgilenebiliyosun