Kızlarr ben şuan ikizlere hamileyim.. 17+5.. En son 15+6iken doktora gitmiştm ultrasona göre 15+0dı.. Ve perinatolog erkek olduklarını söyledi. Pipi de gördü.. Ama burda yorumlardan az çok görüyordum değişen oluyomş. Bende yeni alışveriş yaptımm erkek bebekler için.. Sizce daha değişir mi 💁🏻♀️