Tgt Kızlar günde 1,5 saat mutlaka yürüyorum her gece yatarkende acayip kalça ağrısı oluyor yaşıyor musunuz bu problemi 34+3 haftalığım
Asu20 Tgt tabı 1bucuk saat yuruyus ten sonra normaldir. Çok güzel yurumek ama Kendinıze bu kadar yuklenmeyın bence. Mutlu dogumlar🙏🌷
defne55 Tgt canım ben 22 haftalık olmama rağmen okadar yurudugum zaman ağrıdan yolumu bulamıyorum valla bide senin haftan yüksek okadar yüklenme kendine 25 30 dk yürü yorulma en azından
Snkz Tgt bir süre sonra vücut alışacak ilk squat yaptığımda üst bacaklarım kırık gibiydi oturup kalkamadım sonradan alisti
Benay10 Hyrye her bünyede iyi olmuyor canjm bol bol yürü Doğumun kolay olur dediler ben doğuracağım gün bile yürüdüm saatlerce ne oldu sonuç sezaryen 😂 o kadar yürümem boşa gitti 😂
As_1 Hyrye yürüyüş normal dogum için mi peki benim kuzenm 8 aylık hep yuyrdu simdi kanamasi acilmasi fln oldu bu yuzden ben hiç yurumeyi dsnmyrum
Cypscubawoman benim doktorum günde 30 dk idealdir dedi . Ama 1,5 saat de yürümek istiyorsan aralıklı yap bence nabzinda önemli 140i geçmemesi lazım spor yaparken kalbini yormamam lazım
Buketbaby Bu aralar yürüyüş sebebiyle bende de kalça ağrısı oluştu, yürüyüşü biraz kısıtlayıp magnezyumu 2 doza çıkardık.
Tgt defne55 yürüdüğüm zaman daha dinç oluyorum sadece gece ağrım oluyor bilemiyorum iyi geliyor gibi hissediyorum
busraaylmz Tgt bende yürüyüş yapıyorum ve şiddetli kalça agrisi yasıyorum Doğuma kadar da geçmezmiş bu ağrı 😩😊
Nur___ Tgt bende çok yürüyorum ama gün içine dağıtarak hani sadece aksam değil, aksamları yarım saat sahilde yürüyüş yapıyoruz, fazla kalça ağrısı olmuyor, 🌼
deletedmom9494 Tgt solumun çürümesinden ziyade her yerim ağrıyor ya ayakta durmaya takatim yok valla yataktan zor kalkıyorum 😩