Bende 15temmuzda atedimin 24.gunu yumurtladim. 22si regl gunum gec oldu yani bende belirtiler yasiom kasik ve bel agrim var tansiyonum dusuo hormon salgilanio yavastan belkide ondan bide afedersiniz ishal oldum ya anlamis deilim. Yerlessin gzlce dir bol bol dinleniyom bu kadar erken bende dusunmuyorum ama insan ariyo ya o yuzden merak ediyorum