Ben 37+2 günlük hamileyim 38+1 de sezeryan ameliyatı olucam dün kontrole gittim 2 hafta önce bebeğim 2390 gramdı şimdi yine aynı 2 haftada 10 gram bile almaz mı bebek ultrason yanlış ölçmüştür diye dua ediyorum 2500 doğarsa küveze almam dedi sizinde başınıza böyle bişey geldimi bana yardım edin kafayı yicem😥