Şuanda doktora gitme imkanım yok folik asire 6. Haftamda başladım.Doktorum hamileliğin sonuna kadar kullanmamı söyledi.İnternetten baktığımda 3. Aya kadar söyleniyor fazla folik asit alımı otizimede sebep oluyormuş.Şuan 7.5 aylık hamileyim kafam karıştı.Ayrıca4.aydan itibaren gyno ferro sanol ve monovit d vitamini kullanıyorum.Bu ilaçlarıda ne zamana kadar kullanmalıym?